Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Առողջական խնդիրների պատճառով, տասնմեկերորդ դասարանի առաջին կիսամյակից մի քանի ամիս կորցրել եմ , բայց ինչևէ հաճելի կիսամյակ էր: Շատ եմ ցավում ոչ մի ճամփորդության չմասնակցելու համար: 
Առաջին կիսամյակից սկսել եմ ուսումնասիրել Իսպաներեն լեզուն, բայց քանի որ չէի հաճախում դպրոց շատ բաներ ինքնուսուց եմ սովորել: Նաև հասցրել եմ կարդալ մի քանի գեղարվեստական գրքեր Անգլերեն լեզվով: 
Առաջին կիսամյակից սկսել ենք անցնել իրավունք առարկան, այն ինձ շատ է դուր եկել, սակայն չեմ տեսնում ինձ այդ ոլորտում: 
Ընտրել եմ հավելյալ անգլերեն լեզուն՝քանի որ, որոշել եմ դպրոցը ավարտելուց հետո շարունակել  լեզուների մասնագիտությամբ: Շատ եմ սիրում անգլերենի դասերը մեր դպրոցում,  ինտելեկտուալ խաղերը և թեստերը օգնում են լեզուն ավելի զարգացնել: 
Գրականության ժամերին սիրում եմ կարդալ ուսուցչի դրած նյութերը և ասել կարծիք կարդացածիս մասին, ցավոք չեմ կարողանում գրել, բայց մյու կիսամյակ դա էլ կլինի անպայման: Նաև մեջս տպավորվել է երգի ժամերին դասական երաժշտության ունկնդրումները: 
Ցավում եմ որ այսքան քիչ տեղեկությամբ եմ կիսվում, բայց մյուս կիսամյակի վերջ սպասեք երկար ամփոփումի: <3 

Comments

Popular Posts