Քանդակն իմ կյանքում

Կարծես թե կյանքումս եկել էր այնպիսի ժամանակոր պետք էր փոփոխությունկատարեի և  անակնկալ կերպով կարդացի գրասենյակի նամակըորտեղասվում էրոր բացվել է քանդակի դպրոցբայց Ավագ դպրոցից դիմողներ դեռչեն եղել
Իրոք ես նույնպես չգիտեմ ոնցբայց դա ինձ թվում է կյանքիս ամելավվորոշումներից է եղել քանդակագործությամբ հետաքրքրվելըքանի-որ արդենորոշել եմ ուսումս շարունակել Գեղարվեստի ակադեմիայի՛քանդակի բաժնում:Ի դեպ հիասքանչ ընկեր Ալիսան ով նույնպես այդտեղ է սովորում մեզ հիանալիճանապարհորդություն նվիրեց դեպի ակադեմիան
Եթե անկեղծ առաջին դասին գաղափար չունեիթե ինչ է լինելուես ուղակիմարդ էիով սիրում էր արձաններ և կյանքում չէի մտածելոր կարող եմ ես էլպատրաստել այնպիսի աշխատանքներ,  որոնց մեջ մարդը կգտնի իրհանգստությունը և իր իսկ պատկերացրած իմաստը
Քանդակների մեջ գրավիչ են հիմնականում նրանց նյութականությունը,շոշափելիությունը և տակտությունըՔանի որ սա դեռ իմ մեկ ամիսն է քանդակիդպրոցում ես պատրաստում եմ պլաստիրինով և կավով
Իմ աշխատանքներում ավելի շատ հորինված կերպարներ ենքանի որ եսցանկանում եմ նրանց միջոցով  մարդկանց նոր էմոցիաներ փոխանցել:
Ես ինքս շատ ոգեշնչվում եմ անոնիմ քանդակագործների աշխատանքներից,որոնցից են  օրինակՙ Հոլանդացի ջութակահար հուշարձանը կամ Դո Հո Սու-իԿարման ԱՄՆ-ում:


Comments

Popular Posts